Logo Term - دسته بندی

پیگیری سفارش

لیست کامل جهاز عروس در سال 1400

نمایش ویدیو درباره ست شاه نشین مدل ونوس ارزان

جهاز عروس یکی از قسمت‌های مهم و شیرین ازدواج است. به گونه‌ای که از همان روزهای اول زوجین درگیر و سرگرم خرید وسایلی که برای آغاز زندگی به آن نیاز دارند می‌شوند. اگر شما هم این روزها مشغول خرید جهیزیه و وسایل مختلف مربوط به آن هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مرحله مهم خرید جهیزیه چند ماه قبل از عروسی آغاز می شود. این مرحله می تواند بسی سخت و نفس گیر باشد. چرا که هزینه ها بسیار بالا بوده و نیاز به زمان و سلیقه کافی نیز دارد.
با توجه به این حساسیت ها و کمبود وقت در مواردی دیده شده که برخی اقلام هنگام خرید از قلم می‌افتند. لذا ضروری است تا برای پیشگیری از ایجاد چنین مشکلاتی نکات خاصی را قبل از خرید مورد توجه قرار دهید. این نکات از قرار زیر هستند:

از گذشته در فرهنگ و عرف خانواده های ایرانی چنین رسم بوده که بعد از مراسم عقد زوجین مشغول خرید وسایل مختلف جهیزیه می ‌شدند.جالب است بدانید که در قانون اساسی جمهوری اسلامی، تهیه جهیزیه نیز مانند سایر هزینه‌ها بر عهده زوج است. اما فرهنگ و عرف ایرانی حاکی از آن است که خانواده عروس برای برداشتن باری از هزینه ‌ها از دوش داماد تهیه بخش عمده جهیزیه را متقبل می‌شوند.

قبل از هرکاری در میان دوستان و آشنایانی که به تازگی جهیزیه خریداری کرده‌اند یا با مارک‌های مختلف آشنایی دارند مشورت کنید. این افراد چنانچه از کالای مورد نظر شما استفاده کرده باشند می توانند به خوبی به شما کمک کنند. بدین ترتیب بدون آنکه هزینه اضافی صرف کرده باشید، کالایی با کیفیت را خریداری می‌کنید. همچنین گرفتار نشدن در دام تبلیغات فروشندگان مانع هدر رفتن پول شما خواهد شد.

برای اینکه خرید با برنامه ای داشته باشید و در پایان چیزی از قلم نیفتاده باشد، اقلام مورد نیاز خود را با توجه به کاربرد طبقه بندی کرده و یادداشت کنید. به عنوان مثال اقلام مربوط به آشپزخانه را در یک طبقه، وسایل حال و پذیرایی را در یک طبقه و اتاق خواب را در طبقه ای دیگر قرار دهید. در نتیجه به راحتی می‌توانید خرید و کرده و بعد از خرید هر جنسی آن را از لیست خط بزنید. بدین ترتیب با آرامش خیال و لذت خرید می کنید. در پایان نیز بدون آنکه چیزی از قلم افتاده باشد جهیزیه تکمیلی پیش رو خواهید داشت.

بسیاری از مادرانی که دختر دم بخت دارند از مدت ها قبل تر شروع به خرید و تهیه برخی وسایل مورد نیاز می کنند. به عنوان مثال با ذوق و سلیقه رخت خواب ها، دمکنی، دستگیره و … را می دوزند و یا برخی وسایل را خریداری کرده و کنار می گذارند. بدین ترتیب هنگام نیاز استرس نداشته و به درد سر نمی افتند و با خیالی آسوده به خرید سایر وسایل باقی مانده می پردازند بی آنکه زمان کم بیاورند.

چشم و هم چشمی خطری بزرگ برای خرید جهاز عروس

یکی از موضوعاتی که به هنگام خریدن اقلام مختلف جهیزیه پیش می آید و ممکن است باعث مشکل شود چشم هم چشمی است. باید توجه داشته باشید وسایلی که خریداری می شوند تنها برای رفع نیاز و آغاز زندگی مشترک است. شما می خواهید از آن وسایل استفاده کنید و در نتیجه تنها رضایت خودتان مهم است. هنگام خرید چشم و هم چشمی را کنار بگذارید و نظرات منفی دیگران برایتان بی اهمیت باشد. بدین ترتیب زیر فشار مالی نرفته و درگیر استرس و تنش نمی شوید.

همواره توجه داشته باشید که زندگی خود را با هیچ کس مقایسه نکنید. این خود شما هستید که به زندگی مشترکتان معنا می بخشید و کم و زیاد بودن وسایل تاثیر در خوشبختی شما نخواهند داشت.چنانچه این دیدگاه را داشته باشید از تمام مراحل زندگی خود در هر شرایطی لذت می برید. به خاطر داشته باشید که روزهای جهیزیه خریدن آخرین روزهای حضور شما در منزل والدین است. در نتیجه سعی کنید به جای فشارهای فکری و مالی جوی شاد و آرام را برای همگان به ارمغان بیاورید.

در نظر گرفتن منزل نو عروس

چنانچه داماد صاحب منزل مسکونی است، پیش تر از آنجا دیدن کنید. همچنین اگر قرار بر رهن و اجاره نیز می باشد از منزل دیدن کنید. با این کار با آگاهی بیشتری خرید می کنید. وسایل اضافی نخریده و با تهیه اقلام ضروری جهیزیه ای شیک و با قیمت مناسب خواهید داشت که در خانه نو عروس به زیبایی دیده می شود.
در پایان همواره توجه داشته باشید که با توجه به سلیقه و بودجه خود خرید کنید. از چشم و هم چشمی بپرهیزید و آگاهانه جلو بروید. هیچ وقت از یاد نبرید که کم و زیاد بودن وسایل خوشبختی نمی‌آورد. چرا که وسایل برای استفاده کردن و انسان ها برای دوست داشتن هستند. یکدیگر را دوست داشته باشید و از زندگی لذت ببرید.

لیست کامل جهیزیه به تفکیک

لیست خرید عروس کامل به همراه پی دی اف کامل و به ترتیب اولویت جهیزیه کامل عروس قابل دانلود می باشد که در انتهای لیست می توانید آن را دانلود کرده و همراه داشته باشید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
logooo - فوتر تمپلت جدید

دانلود اپلیکیشن های ترمه سرمه

تمامی حقوق برای ترمه سرمه محفوظ می باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.