Logo Term - دسته بندی

پیگیری سفارش

خرید پشتی سنتی ترمه با ارزان ترین قیمت – خرید و فروش پارچه ترمه

شال امیری: این شال همان طور که از نام آن نیز مشخص است، از انواع درباری و اعلای شال کشمیری است و عموما نقش بته جقه و شاخ گوزنی در آن دیده می شود که در فروشگاه ترمه عرضه میشود. همانطور که می دانید، روبالشتی در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود و از برند های معتبر ایرانی در بالا نام برده شده است. در ترمهای که اصل باشد رنگهای کاملا طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد و هیچ گاه از رنگهای مصنوعی و شیمیایی در ساخت آن استفاده نمیشود. بنابراین، شستشوی ترمه با آب داغ و شوینده های قوی به رنگ های طبیعی درون پارچه آسیب وارد می کند و آن را از بین می برد. ۲٫ همان طور که گفته شد، ترمه ها معمولا از رنگ های طبیعی ساخته می شوند. ترمه های با کیفیت معمولا از سرمه دوزی، زغره دوزی، توپردوزی برجسته، یراق دوزی و زرک دوزی آسترکشی برخوردار هستند.

برای زیبایی و جلوه بیشتر نیز می توان با سرمه دوزی و ملیله کاری گل ها و بته جقه های ترمه زیبایی دوچندانی را به ست های ترمه بخشید. شال زمردی: این شال نوعی شال کشمیری اعلاست که زمینه ای نیلی با نقشه بته جقه دارد. رانر بزرگ که مورد استفادهی آن بیشتر برای میزهای ناهارخوری شش و دوازده نفره خواهد بود با ابعاد ۱۴۵×۴۵ سانتی متر. خریدهای آنلاین جزو آن دسته از خریدهاست که افراد در خانه و بدون نیاز به حضور در کمترین زمان و با مقایسه کالا و قیمت های از طریق سایت های مختلف خرید خود را انجام می دهند. شاید یکی از پرطرفدارترین صنایع دستی ایران که امروزه در سطح جهان مشهور است ترمه و ترمه بافی است. حال شاید با خود بگویید که با توجه به چه نکاتی باید یک ست رومیزی ترمه زیبا و باکیفیت را خریداری نماییم و بتوانیم جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. حال که به اهمیت نقش رومیزی ترمه در دکوراسیون پی بردیم و فهمیدیم که این کالا تا چه میزان میتواند در کارآمد باشد، بهتر است چند نکتهی مهم را نیز در خصوص خرید آن از نظر بگذرانیم. علاوه بر این، تراکم ترمه هرچه بیشتر باشد، از عبور نور راحت تر جلوگیری کرده و در نتیجه کیفیت ترمه را افزایش می دهد.

 

pic2 025 - خرید پشتی سنتی ترمه با ارزان ترین قیمت - خرید و فروش پارچه ترمه

 

وزن و سنگینی ترمه هر چه بیشتر باشد، کیفیت ترمه بالاتر، تار و پود آن ظریف تر و زیبایی آن بیشتر است. برای خرید ترمه با کیفیت باید به موارد زیادی از جمله وزن، تراکم، مغذی دوزی، تقارن و … شال کشمیری: به انواع شال های بافت کشمیر گفته می شود که از معروف ترین آن می توان به بته جقه، شاخ گوزنی و نقشه درختی اشاره کرد. شال کرمان: به همه شال های بافت کرمان گفته می شود که انواع گوناگونی دارد. مراکز تولید و فروش فراوانی در استان یزد وجود دارند که به تولید و پخش انواع مختلف ترمه رومیزی در سطح کشور مشغول هستند. ترمه های اصل یزد دارای درجه بندی است که تشخیص آن برای یک فرد معمولی کار سختی است. امروزه نو عروسان در جهاز خود حتما از ترمه یزد استفاده می کنند. ترمه رومیزی(بقچه ترمه): این نوع از ترمه رومیزی به صورت مربع بافته می شود و در زمان های قدیم این را به بقچه می شناختند. شال اتابکی: این ترمه از نمونه های شال کشمیری بوده و از پشم نرم و بسیار لطیفی بافته می شود.

الیاف آن بیشتر از ابریشم و پشم است و دارای بافتی زیبا و خاص است و همچنین نقش و نگار آن بیشتر سنتی است و یکی از ویژگی های نقش و نگار آن این است که همیشه نقش سرو خمیده در انواع آن به کار می رود. بید دشمن اصلی ترمه است و در صورت نگهداری آن در مکان های مرطوب ممکن است بید بزند و ترمه شما را از بین ببرد. ۱٫ ترمه را در محلی که آفتاب زیاد است قرار ندهید، چرا که نور خورشید در طولانی مدت باعث از بین رفتن رنگ و هم چنین کاهش زیبایی آن می شود. درست است که رعایت موارد ذکر شده در بالا ترمه ای مرغوب و باکیفیت را در نهایت ایجاد میکند، ولی عدم رعایت آن باعث بی کیفیتی ترمه نهایی نمی شود. این نوع ترمه های دست باف که در تار و پود آن ها از ابریشم اصل و اعلا استفاده می گردد، بسیار نادر و از قیمت بالایی برخوردار هستند. هنگام خرید ترمه بسیار توجه کنید که نمونه راسته دوزی آن را که از کیفیت پائینی برخوردار است را خریداری نکنید. تصاویر ترمه خوب را در این فروشگاه و pinterest  ببینید.  مجموعه ترمه سرمه، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع رومیزی و سجاده آغاز کرد.

logooo - فوتر تمپلت جدید

دانلود اپلیکیشن های ترمه سرمه

تمامی حقوق برای ترمه سرمه محفوظ می باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.